Vrácení / Výměna zboží
Vrácení nebo výměna zboží či jiná reklamace je u nás hračka. Problémy řešíme okamžitě a náš tým specialistů je zde pro Vás aby Vám pomohl. Více informací naleznete právě zde.
Výměna zboží:
Zboží zakoupené na našem e-shopu snadno vyměníte za jiné, například když si vyberete nevhodnou velikost nebo barvu. Na výměnu máte 30 dní a výměna nijak neovlivňuje vaše právo na odstoupení od smlouvy.
Nesmíte však zboží používat. Buďte také prosím šetrní k obalu, aby mohla celá výměna proběhnout hladce a bez problémů :)
Jak mohu zboží vyměnit za jiné?
- Rozhodnete-li se pro výměnu zboží, zabalte jej zpět do původního obalu. Měl by být kompletní, nepoškozený a nepoužitý, včetně štítků, obalu, krabice.
- Kontaktujte nás e-mailem: info@cfshop.cz nebo telefonicky +421908 024 911 o požadované výměně zboží a informujte nás jaké zboží máte zájem vyměnit za jiné - například. barvu, velikost nebo kompletně jiný produkt.
- Odešlete prosím zboží zpět k nám na centrálu (*možnosti dopravy pro zpětnou logistiku naleznete níže v této sekci). PS: neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato.
- My Vám zašleme obratem Váš požadovaný produkt na výměnu, případně rozdíly v částkách jednotlivých produktů dorovnáme. V případě Vašeho doplatku, zboží odešleme na dobírku nebo zašleme příkaz k úhradě kartou online/převodem, kde jednoduše svůj doplatek uhradíte. V případě našeho doplatku Vám rozdíl vrátíme na Vámi zadaný bankovní účet.
- Vše je vybaveno! Celé je to o jednoduché komunikaci a určitě vždy najdeme vhodné řešení :)
Kdy dostanu své zboží?
Celý proces probíhá velmi rychle a jednoduše. Jakmile nás informujete o výměně a následně obdržíme Vaše zboží pro vrácení, překontrolujeme jej. Po kontrole ihned odesíláme vámi vybrané nové zboží k Vám přes přepravce.
Celý proces je vybaven do 2-3 dnů a vy se můžete těšit z Vašeho nového, již správného produktu :)
Vrácení zboží:
Pokud jste si objednali zboží v našem e-shopu, máte ze zákona 14 dní na jeho vyzkoušení. Pokud se zbožím nebudete spokojeni, můžete nám jej bez obav vrátit. Zkuste s ním prosím zacházet opatrně, aby se zboží nepoškodilo a my jsme vám mohli vrátit celou kupní částku.
Jak mohu zboží vrátit?
- Zboží by mělo být nepoškozené a kompletní, tedy ve stavu, v jakém jste si jej převzali - včetně obalu, štítků, krabice.
- Odešlete prosím zboží zpět k nám na centrálu na adresu: Fit - B, s.r.o. , Tehelná 20, 05201 Spišská Nová Ves. (*možnosti dopravy pro zpětnou logistiku naleznete níže v této sekci). Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato.
- Informujte nás e-mailem: info@cfshop.cz nebo telefonicky +421908 024 911 o vrácení zboží a připojte Vaše číslo účtu ve tvaru IBAN kde Vám můžeme peníze za nepoškozené vrácené zboží zaslat zpět. V případě, že jste zaplatili prostřednictvím platební brány ShoptetPay Vaší platební kartou nebo pomocí Apple Pay či Google Pay, částka bude vyplacena na účet/kartu, ze kterého platba přišla.
- Hotovo :)
Za jak dlouho dostanu peníze za vrácené zboží na svůj účet?
V případě, že jste zaplatili prostřednictvím platební brány ShoptetPay Vaší platební kartou nebo pomocí Apple Pay či Google Pay, částka bude vyplacena na účet/kartu, ze kterého platba přišla. V případě platby na dobírku nebo klasickým bankovním převodem převedeme finanční prostředky na účet, který jste nám uvedli při informaci o vrácení zboží.
Vše proběhne rychle maximálně do 7 dnů od doručení vráceného zboží do našeho skladu.
Možnosti dopravy pro vrácení/ výměnu zboží:
Kurýrem nebo poštou k nám na adresu
Zboží důkladně zabalte aby se předešlo poškození a zašlete zpět na naši centrálu poštou nebo kurýrem na adresu: Fit - B, s.r.o. , Tehelná 20, 052 01 Spišská Nová Ves, Slovensko
Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku - nebude převzato.
Nedozvěděli jste se, co jste potřebovali? Neváhejte nás kontaktovat:
e-mail: info@cfshop.cz
tel. č. : +421908 024 911